Noxxa Pressure Cooker

2:43 AM

AsSalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Hari ini saya nak share dengan pembaca sekelian betapa gembiranya saya dipertemukan dengan periuk serbaguna Noxxa. (Noxxa Pressure Cooker). Walaupun ia lebih dikenali dengan nama pressure cooker, sebenarnya kegunaannya lebih dari itu. Memang berbaloi membelinya...


Walaah...bukan kah amat menjimatkan masa puan2x, kakak adik sekalian. Masa itu emas, gunakan ia sebaik-baiknya.

Masa yang dijimatkan itu dapatlah kita :-
a) meluangkan lebih masa dengan suami, anak-anak
b) mengupdate status facebook, blog (lebih-lebih lagi yang ada bisnes online)
c) lebih masa untuk berehat
d) untuk yang pengantin baru, boleh lah menunjukkan skil pada suami, keluarga mertua (tak sia-sia mereka pilih anda)

Selain dari kegunaan yang diketahui umum iaitu periuk tekanan (memasak dengan tekanan tinggi) bagi masakan2x yang kita ketahui mengambil masa yang agak lama untuk memasaknya seperti rendang, dodol, wajik, kek, nasi dagang, nasi arab, sup tulang dsb, periuk serbaguna ini boleh juga melakukan fungsi-fungsi seperti membakar, stim, goring, mereneh dll. Patut pun ia dipanggil periuk ajaib.

Panel-panel butang untuk fungsi-fungsi ini amatlah mudah dikendalikan. Anak saya yang berumur 11 tahun pun tahu menggunakannya selepas ditunjukcara. Haa...mak-mak, kakak adik masih tak mahu mendapatkannya ?
Manual penggunaan pun ada menunjukkan masa yang diperlukan untuk memasak daging ayam, lembu, ikan, sayur, kentang, jagung dsb.
Orang yang tak berapa pandai memasak pun (seperti saya) akan mendapati betapa mudahnya memasak sekarang ini walaupun menu-menu yang sebelum ini agak asing bagi saya seperti Nasi Dagang, Nasi Arab, Roti Sarang Lebah dsb.

Untuk bulan Julai 2016 ini (berakhir dalam 2 hari sahaja lagi) kakak adik, promosi beli Noxxa Presuure Cooker dapat percuma rak pinggan mangkuk yang lengkap dengan pemegang mug dan senduk.



Tunggu apa lagi, ayuh hubungi saya segera atau whatsapp di 019-6431828. (don't worry, friendly reply) atau email ke ezmalladmin@gmail.com. Segala pertanyaan akan dijawab dengan ramah mesra..he he he. Ya, itulah konsep saya.

Haaa....I belanja lagi satu gambar -->

Selain daripada itu, booklet resepi-resepi yang menggunakan periuk Noxxa pun akan diberikan secara percuma (berharga RM40)

Sneak peek buku resepi (kompilasi peribadi) :->









Testimoni ikhlas daripada yang pernah menggunakannya :


You Might Also Like

0 comments